-Plan de Actuación y Presupuestos 2018-2019-/-Pla d'Actuació i Pressupostos 2018-2019-
Plan de actuación/Pla d´Actuació 2018
COLECTIVOS A LOS QUE VAN DIRIGIDOS LOS DISTINTOS PROGRAMAS Y PROYECTOS/COL.LECTIUS ALS QUÈ VAN DIRIGITS ELS DISTINTS PROGRAMES I PROJECTES
* Personas en riesgo de exclusión social o laboral./Persones en risc d'exclusió social o laboral.
* Jóvenes desemplead@s o en busca de su primer empleo./Jóvens desocupats o a la cerca del seu primera ocupació.
* Inmigrantes./Immigrants.
* Mujeres maltratadas./Dones maltractades.
* Mujeres en paro, de familias monomarentales, con hij@s a su cargo./Dones en desocupació, de famílies monomarentales, amb fills a càrrec seu.
* Jóvenes desemplead@s o en busca de su primer empleo./Jóvens desocupats o a la cerca del seu primera ocupació.
* Inmigrantes./Immigrants.
* Mujeres maltratadas./Dones maltractades.
* Mujeres en paro, de familias monomarentales, con hij@s a su cargo./Dones en desocupació, de famílies monomarentales, amb fills a càrrec seu.
* Mujeres residentes en medio rurales desfavorecidos/Dones residents al mig rurals desfavorits.
* Personas en soledad: solteras, viudas, divorciadas, etc.../Persones en soledat: fadrines, viudes, divorciades, etc...
* Parad@s de larga duración./Parats de llarga duració.
* Personas con discapacidad./Persones amb discapacitat.
* Personas drogodependientes./Persones drogodependents.
* Jóvenes que han abandonado los estudios o que no han logrado el graduado escolar (Jóvenes en busca de una segunda oportunidad)./Jóvens que han abandonat els estudis o que no han aconseguit el graduat escolar (Jóvens a la cerca d'una segona oportunitat) * Personas "aisladas", desorientadas, desconectadas de la realidad social o laboral./Persones "aïllades", desorientades, desconnectades de la realitat social o laboral.
* Hombres en paro, de familias monoparentales, con hij@s a su cargo. Centros Educativos. Familias. Alumn@s con dificultades de aprendizaje o adaptación./Hòmens en desocupació, de famílies monoparentals, amb fills a càrrec seu. Centres Educatius. Famílies. Alumnes amb dificultats d'aprenentatge o adaptació.
* Parad@s de larga duración./Parats de llarga duració.
* Personas con discapacidad./Persones amb discapacitat.
* Personas drogodependientes./Persones drogodependents.
* Jóvenes que han abandonado los estudios o que no han logrado el graduado escolar (Jóvenes en busca de una segunda oportunidad)./Jóvens que han abandonat els estudis o que no han aconseguit el graduat escolar (Jóvens a la cerca d'una segona oportunitat) * Personas "aisladas", desorientadas, desconectadas de la realidad social o laboral./Persones "aïllades", desorientades, desconnectades de la realitat social o laboral.
* Hombres en paro, de familias monoparentales, con hij@s a su cargo. Centros Educativos. Familias. Alumn@s con dificultades de aprendizaje o adaptación./Hòmens en desocupació, de famílies monoparentals, amb fills a càrrec seu. Centres Educatius. Famílies. Alumnes amb dificultats d'aprenentatge o adaptació.
ACCIONES EN REALIZACIÓN. TRABAJOS EN RED/
ACCIONS EN REALITZACIÓ. TREBALLS EN XARXA
* Información socio-laboral./Informació sociolaboral.
* Acogida y atención personalizada./Acollida i atenció personalitzada.
* Alfabetización idioma y cultura español y valenciano./Alfabetització idioma i cultura espanyol i valencià.
* Potenciar el autoconocimiento especialmente en sus competencias, inteligencias o puntos laborales fuertes.Contestación a cuestionarios y Tests./Potenciar l'autoconeixement especialment en les seues competències, intel·ligències o punts laborals fuertes.Contestación a qüestionaris i Tests.
* Mejorar sus habilidades sociales./Millorar les seues habilitats socials.
* Alfabetización y mejora en el uso de las TIC./Alfabetització i millora en l'ús de les TIC.
* Ayudar a redactar con contenidos adecuados sus Curriculum Vitae Y Carta de Presentación./Ajudar a redactar amb continguts adequats els seus Curriculum Vitae i Carta de Presentaciò.
* Potenciar actividades de Mentoring y Networking./Potenciar activitats de Mentoring i Networking.
* Promover la participación y la colaboración, para desembocar en un asociacionismos integrador de esfuerzos./Promoure la participació i la col·laboració, per a desembocar en un associacionismes integrador d'esforços.
* Potenciar el emprendimiento y el trabajo autónomo./Potenciar l'emprendimiento i el treball autònom.
* Realización DAFO y CAME personales./Realització DAFO i CAME personals.
* Poder participar como voluntari@s. Conocer el asociacionismo y su transparencia organizativa y de funcionamiento/Poder participar com a voluntaris. Coneixer l'associacionisme i la seua transparència organitzativa i de funcionament.
* Conocer el asociacionismo y su transparencia organizativa y de funcionamiento./Conéixer l'associacionisme i la seua transparència organitzativa i de funcionament.
* Mejorar la participación y colaboración. Mejorar las relaciones interculturales./Millorar la participació i col·laboració. Millorar les relacions interculturals.
* Conocer mejor su entorno social y económico para mejor poder ofertar sus competencias e inteligencias laborales y sociales./Conéixer millor el seu entorn social i econòmic per a millor poder oferir les seues competències i intel·ligències laborals i socials.
ATENCIÓN INDIVIDUAL EN INSTALACIONES IMECO EN VALENCIA/ATENCIÓ INDIVIDUAL EN INSTAL·LACIONS IMECO A VALÈNCIA. 65% INMIGRANTES
* De forma individual 284 Orientación profesional y para el empleo/De forma individual 284 Orientació professional i per a l'ocupació.
* En grupos de 2 o 3 21 Orientación profesional y para el empleo/En grups de 2 o 3 21 Orientació professional i per a l'ocupació.
* Familias completas 9
Orientación familiar/Famílies completes 9
Orientació familiar.
* Miembros de familias 28 Orientación personal/Membres de famílies 28 Orientació personal.
* Otros servicios 24
Terapias y tratamientos psicopedagógicos/Altres servicis 24
Teràpies i tractaments psicopedagògics
* Asociaciones formadas 2 /Associacions formades 2.
ATENCIÓN INDIVIDUAL FUERA DE VALENCIA, CASTELLÓN Y ALICANTE/ATENCIÓ INDIVIDUAL FORA DE VALÈNCIA, CASTELLÓ I ALACANT 15% INMIGRANTES
* De forma individual 59 Orientación profesional y para el empleo/De forma individual 59 Orientació professional i per a l'ocupació
* En grupos de 2 o 3 11 Orientación profesional y para el empleo/En grups de 2 o 3 11 Orientació professional i per a l'ocupació
* Familias completas 5 Orientación familiar/Famílies completes 5 Orientació familiar.
* Miembros de familias 21 Orientación personal/Membres de famílies 21 Orientació personal.
* Otros servicios 9 Terapias y tratamientos psicopedagógicos/Altres servicis 9
Teràpies i tractaments psicopedagògics.
EN CENTROS EDUCATIVOS, AYUNTAMIENTOS Y ASOCIACIONES, IMPARTIENDO CHARLAS-COLOQUIO, JORNADAS O CURSOS/EN CENTRES EDUCATIUS, AJUNTAMENTS I ASSOCIACIONS, IMPARTINT CHARLAS-COLOQUIO, JORNADES O CURSOS
* Número de actuaciones en entidades 130/Nombre d'actuacions en entitats 130
* Número de personas asistentes 1.370/Nombre de persones assistents 1.370
PROGRAMAS ESPECIALIZADOS PARA LA INSERCIÓN LABORAL O EL EMPRENDIMIENTO/PROGRAMES ESPECIALITZATS PER A LA INSERCIÓ LABORAL O L'EMPRENDIMIENTO
* RED LABORA. Dirigido a Jóvenes desempleados/Dirigit a Jóvens desocupats.
* FAMILIA. Dirigido a la unidad familiar y a los miembros de la misma/Dirigit a la unitat familiar i als membres de la mateixa.
* TURIAINTEGRA. Dirigido a personas con Discapacidad/Dirigit a persones amb Discapacitat.
* LANZADERA de empleo/Trabajo y emprendedores/d'empleo/Treball i emprenedors.
* CLUB de empleo-trabajo y Apoyo. Grupos de 3/5 personas que buscan empelo-trabajo/Grups de 3/5 persones que busquen treball i suport.
* Programa JARCIA en Cartagena. Empleo e inserción laboral/Programa JARCIA a Cartagena. Ocupació i inserció laboral.
* Programa FLAGA en Murcia. Empleo e Inserción laboral/Programa FLAGA a Murcia. Ocupació i inserció laboral.
* Proyecto INCYDE de emprendimiento en Cartagena/Projecte INCYDE d'empreniment a Cartagena.
* DIVULGACIÓN Y USO DEL VALENCIANO/DIVULGACIÓ I ÚS DEL VALENCIÀ.
* PARTICIPACIÓN EN ACCIONES SOCIALES/PARTICIPACIÓ EN ACCIONS SOCIALS.
ASOCIACIONES promovidas desde IMECO, y REGISTRADAS en la Generalitat Valenciana, según información de los titulares, EN LOS ÚLTIMOS AÑOS/ASSOCIACIONS promogudes des d'IMECO, i REGISTRADES en la Generalitat Valenciana, segons informació dels titulars, EN ELS ÚLTIMS ANYS
* “PROSERVICE” 2016. Servicios. Ciudadanos españoles y extranjeros./Servicis. Ciutadans espanyols i estrangers.
* “LEKO” 2016. Asociación para la Atención Integral de Ciudadanos de Mali./Associació per a l'Atenció Integral de Ciutadans de Mali.
* “CAI” 2016. Centro de atención inmediata. Inmigrantes nacionalizados españoles./Centre d'atenció immediata. Immigrants nacionalitzats espanyols.
* “AMIE” 2016. Asociación de Microinnovaciones educativas. Ciudadanos españoles./Associació de Microinnovacions educatives. Ciutadans espanyols.
* "AXIS INTEGRAL" 2018. Servicios de atención domiciliaria/Serveis d'atenció domiciliària.
* Asociación: “Orientación escolar, familiar y para el empleo”/Associació "Orientació escolar, familiar i per a l'empleo".
* Otros grupos que están elaborando los estatutos para presentar en registro/Altres grups que estan elaborant els estatuts per a presentar en registre
* Formación de Mediadores Familiares, Escolares, Sociales, comunitarios, empresariales, etc…/Formació de Mediadors Familiars, Escolars, Socials, comunitaris, empresarials, etc...
* Incorporaciones al mundo laboral: por cuenta ajena o como autónomos./Incorporacions al món laboral: per compte d'altri o com a autònoms.
PROGRAMAS EDUCATIVOS ESPECIALES EN DESARROLLO/PROGRAMES EDUCATIUS ESPECIALS EN DESENVOLUPAMENT
1.JORNADAS DE MEDIACIÓN. UNA RESPUESTA A LAS NECESIDADES SOCIALES ACTUALES DE CONVIVENCIA Y RESOLUCIÓN DE CONFLICTOS EN DIFERENTES GRUPOS/1.JORNADES DE MEDIACIÓN.UNA RESPOSTA A LES NECESSITATS SOCIALS ACTUALS DE CONVIVÈNCIA I RESOLUCIÓ DE CONFLICTES EN DIFERENTS GRUPS.
2.JORNADAS DE INNOVACIÓN PARA LA MEJORA DE LA EDUCACIÓN, CONVIVENCIA, APRENDIZAJE y PROFESIÓN DESDE LA APLICACIÓN DE LA TEORÍA DE LAS INTELIGENCIAS MÚLTIPLES/2.JORNADES D'INNOVACIÓ PER A LA MILLORA DE L'EDUCACIÓ, CONVIVÈNCIA, APRENENTATGE i PROFESSIÓ DES DE L'APLICACIÓ DE LA TEORIA DE LES INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES.
3.CONOCER, DIFUNDIR, PROMOVER Y DESARROLLAR LOS ODS, OBJETIVOS DESARROLLO SOSTENIBLE PROMOVIDOS POR LA ONU PARA SU POSTERIOR DESARROLLO EN LAS ORGANIZACIONES Y EN LA SOCIEDAD EN GENERAL. ATENCIÓN ESPECIAL A LOS SIGUIENTES OBJETIVOS:/3.CONÉIXER, DIFONDRE, PROMOURE I DESENVOLUPAR ELS ODS, OBJECTIUS DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE PROMOGUTS PER L'ONU PER AL SEU POSTERIOR DESENVOLUPAMENT EN LES ORGANITZACIONS I EN LA SOCIETAT EN GENERAL. ATENCIÓ ESPECIAL ALS SEGÜENTS OBJECTIUS:
* Objetivo 4: EDUCACIÓN de calidad Garantizar una educación inclusiva, equitativa y de calidad y promover oportunidades de aprendizaje durante toda la vida para todos./Objectiu 4: EDUCACIÓ de qualitat Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d'aprenentatge durant tota la vida per a tots.
* Objetivo 5: IGUALDAD de género Lograr la igualdad entre los géneros y empoderar a todas las mujeres y niñas./IGUALTAT de gènere Aconseguir la igualtat entre els gèneres i empoderar a totes les dones i xiquetes.
* Objetivo 8: TRABAJO decente y crecimiento económico Promover el crecimiento económico sostenido, inclusivo y sostenible, el empleo pleno
y productivo y el trabajo decente para todos./TREBALL decent i creixement econòmic Promoure el creixement econòmic
sostingut, inclusiu i sostenible, l'ocupació plena i productiva i el treball decent per a tots.
* La Mediación Escolar. Ventajas.
Convivencia y conflictos en la Escuela. El acoso escolar. Ciberacoso. Mediación y rendimiento escolar Participación en el Proyecto de centro. Formación de alumnos mediadores escolares./La Mediació Escolar.Avantatges.
Convivència i conflictes en l'Escola. L'acaçament escolar. Ciberacoso. Mediació i rendiment escolar Participació en el Projecte de centre. Formació d'alumnes mediadors escolars.
* La Mediación Familiar. Ventajas.
La Familia, hoy. Convivencia y conflictos en la Familia. Familia extensa y Familia nuclear. Relaciones padres/madres e hij@s. Papel de los abuel@s. Familias monoparentales. El segundo matrimonio. Las uniones de hecho. Formación de mediadores familiares. Separaciones y divorcios. El convenio regulador./La Mediació Familiar.Avantatges. La Família, hui. Convivència i conflictesen la Família. Família extensa i Família nuclear. Relacions pares i fills. Paper dels iaios. Famílies monoparentals. El segon matrimoni. Les unions de fet. Formació de mediadors familiars. Separacions i divorcis. El conveni regulador.
* La Mediación Empresarial, laboral, institucional, corporativa. Mediación concursal. Ventajas.
Concepto de empresa. Productividad, logro de objetivos. Convivencia, participación y conflictos en la empresa. Aplicación de la Mediación en la planificación de la sucesión en la empresa familiar. Formación de Mediadores empresariales y laborales./La Mediació Empresarial, laboral, institucional, corporativa. Mediació concursal. Avantatges. Concepte d'empresa. Productivitat, èxit d'objectius. Convivència, participació i conflictes en l'empresa. Aplicació de la Mediació en la planificació de la successió en l'empresa familiar. Formació de Mediadors empresarials i laborals.
* La Mediación Comunitaria, social. Ventajas.
El Municipio como ámbito de convivencia y producción. Desarrollo, progreso, convivencia y conflictos en el Municipio, en la comunidad social. Las Juntas de la Comunidad. Formación de Mediadores comunitarios y de barrio o municipio. Normas vecinales. Mediación, Policía local y Guardia civil/La Mediació Comunitària, social. Avantatges.
El Municipi com a àmbit de convivència i producció. Desenrotllament, progrés, convivència i conflictes en el Municipi, en la comunitat social. Les Juntes de la Comunitat. Formació de Mediadors comunitaris i de barri o municipi. Normes veïnals. Mediació, Policia local i Guàrdia civil.
* La mediación hospitalaria.Ventajas.
El paciente o usuari@. La familia del enferm@ o usuari@. Convivencia y relaciones satisfactorias en la relación paciente sanitari@, sanitari@-familias. Resolución de conflictos entre sanitari@s, sanitari@s y pacientes, pacientes entre sí, familiares y sanitari@s, familiares entre sí, etc. Normas reguladoras. Formación de medidores hospitalarios./La mediació hospitalària. Avantatges.
El pacient o usuari. La família del malalt o usuari. Convivència i relacions satisfactòries en la relació pacient - sanitari, sanitari- famílies. Resolució de conflictes entre sanitaris, sanitaris i pacients, pacients entre si, familiars i sanitaris, familiars entre si, etc. Normes reguladores. Formació de mesuradors hospitalaris.
PROGRAMAS I+D+i
INVESTIGACIÓN + DESARROLLO + INNOVACIÓN/PROGRAMES I+D+i INVESTIGACIÓ + DESENROTLLAMENT + INNOVACIÓ
Temas Objeto de Trabajo/Temes Objecte de Treball
* Orientación Laboral e Inserción Laboral/Orientació Laboral i Inserció Laboral
* Aprendizaje/Aprenentatge
* Mediación/Mediació
* Dificultades de Adaptación y Aprendizaje/Dificultats d'Adaptació i Aprenentatge
Plan de actuación/Pla d´Actuació 2019
COLECTIVOS A LOS QUE VAN DIRIGIDOS LOS DISTINTOS PROGRAMAS Y PROYECTOS/COL.LECTIUS ALS QUÈ VAN DIRIGITS ELS DISTINTS PROGRAMES I PROJECTES
* Personas en riesgo de exclusión social o laboral./Persones en risc d'exclusió social o laboral.
* Jóvenes desemplead@s o en busca de su primer empleo./Jóvens desocupats o a la cerca del seu primera ocupació.
* Inmigrantes./Immigrants.
* Mujeres maltratadas./Dones maltractades.
* Mujeres en paro, de familias monomarentales, con hij@s a su cargo./Dones en desocupació, de famílies monomarentales, amb fills a càrrec seu.
* Jóvenes desemplead@s o en busca de su primer empleo./Jóvens desocupats o a la cerca del seu primera ocupació.
* Inmigrantes./Immigrants.
* Mujeres maltratadas./Dones maltractades.
* Mujeres en paro, de familias monomarentales, con hij@s a su cargo./Dones en desocupació, de famílies monomarentales, amb fills a càrrec seu.
* Mujeres residentes en medio rurales desfavorecidos/Dones residents al mig rurals desfavorits.
* Personas en soledad: solteras, viudas, divorciadas, etc.../Persones en soledat: fadrines, viudes, divorciades, etc...
* Parad@s de larga duración./Parats de llarga duració.
* Personas con discapacidad./Persones amb discapacitat.
* Personas drogodependientes./Persones drogodependents.
* Jóvenes que han abandonado los estudios o que no han logrado el graduado escolar (Jóvenes en busca de una segunda oportunidad)./Jóvens que han abandonat els estudis o que no han aconseguit el graduat escolar (Jóvens a la cerca d'una segona oportunitat) * Personas "aisladas", desorientadas, desconectadas de la realidad social o laboral./Persones "aïllades", desorientades, desconnectades de la realitat social o laboral.
* Hombres en paro, de familias monoparentales, con hij@s a su cargo. Centros Educativos. Familias. Alumn@s con dificultades de aprendizaje o adaptación./Hòmens en desocupació, de famílies monoparentals, amb fills a càrrec seu. Centres Educatius. Famílies. Alumnes amb dificultats d'aprenentatge o adaptació.
* Parad@s de larga duración./Parats de llarga duració.
* Personas con discapacidad./Persones amb discapacitat.
* Personas drogodependientes./Persones drogodependents.
* Jóvenes que han abandonado los estudios o que no han logrado el graduado escolar (Jóvenes en busca de una segunda oportunidad)./Jóvens que han abandonat els estudis o que no han aconseguit el graduat escolar (Jóvens a la cerca d'una segona oportunitat) * Personas "aisladas", desorientadas, desconectadas de la realidad social o laboral./Persones "aïllades", desorientades, desconnectades de la realitat social o laboral.
* Hombres en paro, de familias monoparentales, con hij@s a su cargo. Centros Educativos. Familias. Alumn@s con dificultades de aprendizaje o adaptación./Hòmens en desocupació, de famílies monoparentals, amb fills a càrrec seu. Centres Educatius. Famílies. Alumnes amb dificultats d'aprenentatge o adaptació.
ACCIONES EN REALIZACIÓN. TRABAJOS EN RED/ACCIONS EN REALITZACIÓ. TREBALLS EN XARXA
* Información socio-laboral./Informació sociolaboral.
* Acogida y atención personalizada./Acollida i atenció personalitzada.
* Alfabetización idioma y cultura español y valenciano./Alfabetització idioma i cultura espanyol i valencià.
* Potenciar el autoconocimiento especialmente en sus competencias, inteligencias o puntos laborales fuertes.Contestación a cuestionarios y Tests./Potenciar l'autoconeixement especialment en les seues competències, intel·ligències o punts laborals fuertes.Contestación a qüestionaris i Tests.
* Mejorar sus habilidades sociales./Millorar les seues habilitats socials.
* Alfabetización y mejora en el uso de las TIC./Alfabetització i millora en l'ús de les TIC.
* Ayudar a redactar con contenidos adecuados sus Curriculum Vitae Y Carta de Presentación./Ajudar a redactar amb continguts adequats els seus Curriculum Vitae i Carta de Presentaciò.
* Potenciar actividades de Mentoring y Networking./Potenciar activitats de Mentoring i Networking.
* Promover la participación y la colaboración, para desembocar en un asociacionismos integrador de esfuerzos./Promoure la participació i la col·laboració, per a desembocar en un associacionismes integrador d'esforços.
* Potenciar el emprendimiento y el trabajo autónomo./Potenciar l'emprendimiento i el treball autònom.
* Realización DAFO y CAME personales./Realització DAFO i CAME personals.
* Poder participar como voluntari@s. Conocer el asociacionismo y su transparencia organizativa y de funcionamiento/Poder participar com a voluntaris. Coneixer l'associacionisme i la seua transparència organitzativa i de funcionament.
* Conocer el asociacionismo y su transparencia organizativa y de funcionamiento./Conéixer l'associacionisme i la seua transparència organitzativa i de funcionament.
* Mejorar la participación y colaboración. Mejorar las relaciones interculturales./Millorar la participació i col·laboració. Millorar les relacions interculturals.
* Conocer mejor su entorno social y económico para mejor poder ofertar sus competencias e inteligencias laborales y sociales./Conéixer millor el seu entorn social i econòmic per a millor poder oferir les seues competències i intel·ligències laborals i socials.
ATENCIÓN INDIVIDUAL EN INSTALACIONES IMECO EN VALENCIA/ATENCIÓ INDIVIDUAL EN INSTAL·LACIONS IMECO A VALÈNCIA. 65% INMIGRANTES
* De forma individual 250 Orientación profesional y para el empleo/De forma individual 250 Orientació professional i per a l'ocupació.
* En grupos de 2 o 3 25 Orientación profesional y para el empleo/En grups de 2 o 3 25 Orientació professional i per a l'ocupació.
* Familias completas 40 Orientación familiar/Famílies completes 40 Orientació familiar.
* Miembros de familias 28 Orientación personal/Membres de famílies 28 Orientació personal.
* Otros servicios 15 Terapias y tratamientos psicopedagógicos/Altres servicis 15 Teràpies i tractaments psicopedagògics
ATENCIÓN INDIVIDUAL FUERA DE VALENCIA, CASTELLÓN Y ALICANTE/ATENCIÓ INDIVIDUAL FORA DE VALÈNCIA, CASTELLÓ I ALACANT
* De forma individual 70 Orientación profesional y para el empleo/De forma individual 70 Orientació professional i per a l'ocupació
* En grupos de 2 o 3 11 Orientación profesional y para el empleo/En grups de 2 o 3 11 Orientació professional i per a l'ocupació
* Familias completas 6 Orientación familiar/Famílies completes 6 Orientació familiar.
* Miembros de familias 30 Orientación personal/Membres de famílies 30 Orientació personal.
* Otros servicios 15 Terapias y tratamientos psicopedagógicos/Altres servicis 15 Teràpies i tractaments psicopedagògics.
EN CENTROS EDUCATIVOS, AYUNTAMIENTOS Y ASOCIACIONES, IMPARTIENDO CHARLAS-COLOQUIO, JORNADAS O CURSOS/EN CENTRES EDUCATIUS, AJUNTAMENTS I ASSOCIACIONS, IMPARTINT CHARLAS-COLOQUIO, JORNADES O CURSOS
* Número de actuaciones en entidades 80/Nombre d'actuacions en entitats 80
* Número de personas asistentes 1.400/Nombre de persones assistents 1.400
PROGRAMAS ESPECIALIZADOS PARA LA INSERCIÓN LABORAL O EL EMPRENDIMIENTO/PROGRAMES ESPECIALITZATS PER A LA INSERCIÓ LABORAL O L'EMPRENDIMIENTO
* RED LABORA. Dirigido a Jóvenes desempleados/Dirigit a Jóvens desocupats.
* FAMILIA. Dirigido a la unidad familiar y a los miembros de la misma/Dirigit a la unitat familiar i als membres de la mateixa.
* TURIAINTEGRA. Dirigido a personas con Discapacidad/Dirigit a persones amb Discapacitat.
* LANZADERA de empleo/Trabajo y emprendedores/d'empleo/Treball i emprenedors.
* CLUB de empleo-trabajo y Apoyo. Grupos de 3/5 personas que buscan empelo-trabajo/Grups de 3/5 persones que busquen treball i suport.
* DIVULGACIÓN Y USO DEL VALENCIANO/DIVULGACIÓ I ÚS DEL VALENCIÀ.
* PARTICIPACIÓN EN ACCIONES SOCIALES/PARTICIPACIÓ EN ACCIONS SOCIALS.
* LA MUJER EN EL MUNDO RURAL: DESARROLLO Y EMPODERAMIENTO/LA DONA EN EL MÓN RURAL: DESENVOLUPLAMENT I EMPODERAMENT.
* MEDIACIÓN ESCOLAR, FAMILIAR, EMPRESARIAL Y COMUNITARIA/MEDIACIÓ ESCOLAR, FAMILIAR, EMPRESARIAL I COMUNITÀRIA.
* ORIENTACIÓN Y MEDIACIÓN FAMILIAR/ORIENTACIÓ I MEDIACIÓ FAMILIAR.
* TRATAMIENTO DIFICULTADES ESCOLARES Y DE ADAPTACIÓN/TRACTAMENT DIFICULTATS ESCOLARS I D'ADAPTACIÓ.
ASOCIACIONES promovidas desde IMECO, y REGISTRADAS en la Generalitat Valenciana, según información de los titulares, EN LOS ÚLTIMOS AÑOS/ASSOCIACIONS promogudes des d'IMECO, i REGISTRADES en la Generalitat Valenciana, segons informació dels titulars, EN ELS ÚLTIMS ANYS
* Otros grupos que están elaborando los estatutos para presentar en registro/Altres grups que estan elaborant els estatuts per a presentar en registre:
* Formación de Mediadores Familiares, Escolares, Sociales, comunitarios, empresariales, etc…/Formació de Mediadors Familiars, Escolars, Socials, comunitaris, empresarials, etc...
* Incorporaciones al mundo laboral: por cuenta ajena o como autónomos./Incorporacions al món laboral: per compte d'altri o com a autònoms.
PROGRAMAS EDUCATIVOS ESPECIALES EN DESARROLLO/PROGRAMES EDUCATIUS ESPECIALS EN DESENVOLUPAMENT
1.JORNADAS DE MEDIACIÓN. UNA RESPUESTA A LAS NECESIDADES SOCIALES ACTUALES DE CONVIVENCIA Y RESOLUCIÓN DE CONFLICTOS EN DIFERENTES GRUPOS/1.JORNADES DE MEDIACIÓN.UNA RESPOSTA A LES NECESSITATS SOCIALS ACTUALS DE CONVIVÈNCIA I RESOLUCIÓ DE CONFLICTES EN DIFERENTS GRUPS.
2.JORNADAS DE INNOVACIÓN PARA LA MEJORA DE LA EDUCACIÓN, CONVIVENCIA, APRENDIZAJE y PROFESIÓN DESDE LA APLICACIÓN DE LA TEORÍA DE LAS INTELIGENCIAS MÚLTIPLES/2.JORNADES D'INNOVACIÓ PER A LA MILLORA DE L'EDUCACIÓ, CONVIVÈNCIA, APRENENTATGE i PROFESSIÓ DES DE L'APLICACIÓ DE LA TEORIA DE LES INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES.
3.CONOCER, DIFUNDIR, PROMOVER Y DESARROLLAR LOS ODS, OBJETIVOS DESARROLLO SOSTENIBLE PROMOVIDOS POR LA ONU PARA SU POSTERIOR DESARROLLO EN LAS ORGANIZACIONES Y EN LA SOCIEDAD EN GENERAL. ATENCIÓN ESPECIAL A LOS SIGUIENTES OBJETIVOS:/3.CONÉIXER, DIFONDRE, PROMOURE I DESENVOLUPAR ELS ODS, OBJECTIUS DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE PROMOGUTS PER L'ONU PER AL SEU POSTERIOR DESENVOLUPAMENT EN LES ORGANITZACIONS I EN LA SOCIETAT EN GENERAL. ATENCIÓ ESPECIAL ALS SEGÜENTS OBJECTIUS:
* Objetivo 4: EDUCACIÓN de calidad Garantizar una educación inclusiva, equitativa y de calidad y promover oportunidades de aprendizaje durante toda la vida para todos./Objectiu 4: EDUCACIÓ de qualitat Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d'aprenentatge durant tota la vida per a tots.
* Objetivo 5: IGUALDAD de género Lograr la igualdad entre los géneros y empoderar a todas las mujeres y niñas./IGUALTAT de gènere Aconseguir la igualtat entre els gèneres i empoderar a totes les dones i xiquetes.
* Objetivo 8: TRABAJO decente y crecimiento económico Promover el crecimiento económico sostenido, inclusivo y sostenible, el empleo pleno
y productivo y el trabajo decente para todos./TREBALL decent i creixement econòmic Promoure el creixement econòmic
sostingut, inclusiu i sostenible, l'ocupació plena i productiva i el treball decent per a tots.
PROGRAMAS I+D+i
INVESTIGACIÓN + DESARROLLO + INNOVACIÓN/PROGRAMES I+D+i INVESTIGACIÓ + DESENROTLLAMENT + INNOVACIÓ
Temas Objeto de Trabajo/Temes Objecte de Treball
* Orientación Laboral e Inserción Laboral/Orientació Laboral i Inserció Laboral
* Aprendizaje/Aprenentatge
* Mediación/Mediació
* Dificultades de Adaptación y Aprendizaje/Dificultats d'Adaptació i Aprenentatge